Bella og Gustav

fire bøker i ett bind

Gyldendal Tiden 1997 Innbundet

Fire hverdagsfortellinger om Bella og Gustav, bestevennene som ikke hadde kjent hverandre hvis ikke Bella en dag hadde kjedet seg så fryktelig at hun bare slo et telefonnummer - og der var Gustav.

Forlag Gyldendal Tiden

Utgivelsesår 1997

Elsker å lese barnebøker <3 historiene om Bella og Gustav er så virkelighetsnære og fantasifulle. Fyller 22 i juni, men elsker likevel å lese for det indre barnet mitt ;) jeg er et VOKSENT BARN, og jeg elsker det!!! <3

• "Ingen som røyker hopper strikk - roman" av Linde Hagerup
  • "Barnas Beste. Bd. 2 - Soria Moria slott: eventyr fra mange land" av Tordis Ørjasæter
  • "Teskjekjerringa på blåbærtur" av Alf Prøysen
  • "Kjære søster" av Alf Kjetil Walgermo
  • "Pelles nye klær" av Elsa Beskow
  • "Reven og nissen" av Astrid Lindgren
  • "Teskjekjerringa på julehandel" av Alf Prøysen
  • "Kroppen" av Trond-Viggo Torgersen
  • "Den utrolige historien om den kjempestore pæra - (eller Beretningen om hvordan Jeronimus Bjergstrøm Severin Olsen ble gjeninnsatt i sitt rettmessige embete som Solbys borgermester, til glede for alle byens innbyggere, utenom én)" av Jakob Martin Strid
  • "Ulvene i veggen" av Neil Gaiman
  • "Solegget" av Elsa Beskow
  • "Den grønne votten" av Alf Prøysen