Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren viser hvordan barns uformelle språk og matematiske innsikt gir bakgrunn for å lære matematikk, og hvordan man får innsikt i barns tallbegrepsutvikling og algoritmelæring. Gjennom språklig mangfold der barn snakker, leker, tegner og skriver matematikk, blir matematikk et kreativt samarbeidsfag for lærere og elever. Teksten er bygget opp ved hjelp av eksempler fra praksis. Den didaktiske teorien som utvikles, er knyttet opp mot Vygotskys språkteoretiske tenkning. Boken er en bearbeidelse og utvidelse av tidligere utgave. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forskingsprosjektet .Begynnaropplæringa og tilpassa undervisning. har studert aktiviteten i første til fjerde klasse ut frå spørsmålet: Kva skjer i klasserommet? Det grunnleggjande perspektivet har vore tilpassa opplæring.
Boka presenterer det som skjer i klasseromma ut frå mange ulike perspektiv: Det som går føre seg i klassane uavhengig av fag og tid. Leik, forstått ut frå barnehagen og skulen sin måte å bruke omgrepet på. Korleis det har vore arbeidd med norskfaget, der leseopplæringa er sentral. Matematikkopplæringa med vekt på arbeidsmåtar og kva for element av matematikkfaget som får merksemd. Korleis den første engelskundervisninga går føre seg med den vesle tidsramma som er stilt til rådvelde. Elevar som har eit anna morsmål enn norsk, og deira situasjon.
Resultata viser at det skjer mykje i i skulen, at det er store variasjonar mellom klassar og at utfordringane er omfattande både for elevar og lærarar. Forfattarane prøver å forklare og forstå dette mangfaldet kvar på sine område.
Forfattarane arbeider alle på Høgskulen i Volda: Jorunn Aske og Randi Lothe Flemmen ved Avdeling for humanistiske fag, Randi Myklebust, Leif Bjørn Skorpen, Bente Vatne og Peder Haug ved Avdeling for lærarutdanning.
Forlag Caspar forl.
Utgivelsesår 2006
Format Innbundet
ISBN13 9788290898392
EAN 9788290898392
Språk Bokmål
Sider 213
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket12 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket