Angrer på deg

av (forfatter) og Dorthe Erichsen (oversetter).

Gursli Berg 2023 E-bok

En fortelling om familie, kjærlighet, sorg og svik, som vil røre hjertet til både mødre og døtre.

En Wall Street Journal bestselger. En Amazon månedens bestselger. Finalist til Goodreads Choice Awards: Best Romance 2020.

Colleen Hoover (f. 1979) er dronningen av romantikk og forfatteren av suksessene Det ender med oss, Det starter med oss og Nådeløs kjærlighet. Siden debuten i 2012 har hun gitt ut 24 bøker.

Emneknaggen #ColleenHoover har 4,8 milliarder visninger på TikTok, det plasserer henne øverst på listen over verdens største forfattere på sosiale medier.

Titler på norsk: Nådeløs kjærlighet (tidl. Stygg kjærlighet; Ugly Love) 2015, En vakker dag (Maybe Someday) 2016, Det ender med oss (It Ends With Us) 2018, Minner om ham (Reminders of Him) 2022, Verity (Verity) 2022, Det starter med oss (It Starts With Us) 2022 , 9. november (November 9) 2023, Hjertebein (Heart Bones) 2022, Aldri aldri (Never never) 2023, Angrer på deg (Regretting you) 2023

Forlag Gursli Berg

Utgivelsesår 2023