Akselerare

Samlaget 2006 Innbundet

Ein jazzspelande naturfaglærar frå Sverige opplever ei krise. Han forlét sjukepleiarkjærasten sin, kjøper ei gammal likvogn og reiser til ei vestnorsk bygd. Her får han, på falskt grunnlag, jobb som kyrkjeverje då den gamle nett er død. Han møter Lise, sekretær på kyrkjekontoret, som han innleier eit forhold til.

I eit sterk og ekspressivt språk skriv T. Hellesen fram eit mørkt og gåtefullt univers. Prosjektet er avansert og ambisiøst, prega av eit høgt refleksjonsnivå, og i sjeldan stor grad verd å lese. Ein jazzspelande naturfaglærar frå Sverige opplever ei krise. Han forlet sjukepleiarkjærasten sin, kjøper ei gammal likvogn og reiser til ei vestnorsk bygd. Her får han, på falskt grunnlag, jobb som kyrkjeverje då den gamle nett er død. Han møter Lise, sekretær på kyrkjekontoret, som han innleiar eit forhold til. T. Hellesen brakdebuterte i fjor med diktsamlinga Noko av deg lever andre stader, som fekk svært gode kritikkar.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2006

Serie Samlaget roman

Omtalt sted Sverige Vestlandet

Boken er i utgangspunktet godt skrevet. Til tross for dette klarte den ikke å fange min interesse.