Adventsgaven

av (forfatter) og Kari Wille Rekdal (oversetter).

Gyldendal 2019 Innbundet

Fra Oslomarka til Trafalgar Square - en herlig romantisk fortelling om kjærlighet, vennskap, heltemot og juletrær, fylt av den nordiske julens lune sjarm.

Nyhetsjournalist Jane Brook er utslitt. Den store, avslørende gravejobben hun brukte et halvår på ble en suksess, men den kostet henne også et kjærlighetsforhold. Til hennes overraskelse sender redaktøren henne av gårde til Norge for å skrive om Skogens dronning - juletreet som Oslo gir til Londons befolkning hver vinter. En uke på fine hoteller og førjulsfeiring venter, i selskap med blant andre den kjekke TV-personligheten Philip Donelly, og selv om Jane opprinnelig er skeptisk, kan det jo også være akkurat dette hun trenger for å lindre kjærlighetssorgen.Men i de dype og snøfylte skogene finner Jane også noe annet: gamle brev fra krigens dager mellom en ung soldat og en mystisk ung kvinne. Det siste brevet ender med en lidenskapelig bønn som aldri blir besvart. Nå er det bare Jane som kan gi denne historien om kjærlighet og mot en happy ending - og ved å gjøre det, kan det også være at hun endrer sitt eget liv for alltid.En historie som venter på å bli fortalt. En kjærlighet som venter på å bli oppdaget.

ISBN13 9788205531246

EAN 9788205531246