Årets viktigeste bok i følge Klassekampen, men ikke nevnt her inne enda. Det er ubehagelig å lese og snakke om en konflikt som en ikke ser en utvei av. Jeg oppfordrer likevell alle til involvere seg, om ikke på en annen måte en å gi denne boken bort til jul.

Godt sagt! (3) Varsle

Viser 2 svar.

I dag har jeg kjøpt denne som julegave til min bror (han er ikke med i bokelskere, så derfor kan jeg røpe det) - tror jeg skal "smuglese" den før jeg pakker den inn. Enig i at det er en viktig bok. Nå når krigen er "over" er det viktig at Gaza ikke blir glemt.

Godt sagt! (1) Varsle

Står på ønskelista mi til jul. Noen vil nok ikke lese denne på grunn av sitt standpunkt for/i mot Israel/Palestina. Mads Gilbert har ufortjent fått rykte på seg som en "ensidig" mann. Synd i grunn..

Godt sagt! (1) Varsle

Sist sett

svarteperBård StøreOleTom-Erik FallaIngunn SLaddenNina J.B.Tove Obrestad WøienAnne-Stine Ruud HusevågsiljehusmorEivind  VaksvikEvaLars Johann MiljeBjørg L.Karin  JensenEster SmarithcLinda NyrudVannflaskeAstrid Terese Bjorland SkjeggerudGrete AastorpLailaIngvildSynnøve H HoelBente NogvaRandiAMartegretemorAnne Berit GrønbechIngrid HilmerKaramasov11Anniken LChristofferFindusLeseberta_23Berit RSissel ElisabethBeathe SolbergkntschjrldAnniken Røil