En veldig godt skrevet bok,som de fleste i servicenæringer vil kjenne seg igjen i. Kanskje ikke i alt,men i mange situasjoner beskrevet tok jeg meg i å nikke gjenkjennende. Alle som er kunder,bør lese denne.. greit å se om man er en god eller dårlig kunde..Kanskje noen av dine dårlige vaner står beskrevet her?

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Kirsten LundKjell PAnn ChristinHarald KAnette SFlettietteMonica CarlsenMads Leonard HolvikEgil StangelandPiippokattaMarenMarianne AugustaDemeterritaolineIngvild SRufsetufsaJanne Kristin HøylandReidun Anette AugustinLinnMarianne  SkageVannflaskeStig TPilarisKjerstiAkima MontgomerygretemorKarin BergCathrine PedersenNeraLiljaTanteMamieBjørg Marit TinholtIngeborg GJulie StensethBeathe SolbergMorten BolstadNikkaChristofferKjell F TislevollAnniken RøilHilde H Helseth