En veldig godt skrevet bok,som de fleste i servicenæringer vil kjenne seg igjen i. Kanskje ikke i alt,men i mange situasjoner beskrevet tok jeg meg i å nikke gjenkjennende. Alle som er kunder,bør lese denne.. greit å se om man er en god eller dårlig kunde..Kanskje noen av dine dårlige vaner står beskrevet her?

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Kristine LouiseAnniken RøilAnne-Stine Ruud HusevågEgil StangelandEmil ChristiansenHilde H HelsethPia Lise SelnesHarald KLinda NyrudKirsten LundToneMads Leonard HolvikPiippokattaSol SkipnesAQuariusInger-LiseTove Obrestad WøienlittymseRonnyEivind  VaksvikMarit AamdalAstrid Terese Bjorland SkjeggerudRufsetufsaHilde Merete GjessingKine Selbekk OttersenCecilie EllefsenDemeterAlexandra Maria Gressum-KemppirubbelmarvikkisNina J.B.Marianne AugustaTore HalsaRisRosOgKlagingKjersti SLilleviTanteMamieAlice NordliritaolineAnneWang