En veldig godt skrevet bok,som de fleste i servicenæringer vil kjenne seg igjen i. Kanskje ikke i alt,men i mange situasjoner beskrevet tok jeg meg i å nikke gjenkjennende. Alle som er kunder,bør lese denne.. greit å se om man er en god eller dårlig kunde..Kanskje noen av dine dårlige vaner står beskrevet her?

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Anne-Stine Ruud HusevågBjørg L.IreneleserKorianderKirsten LundBeathe SolbergMarit HåverstadIngunn SPiippokattaDolly DucksiljehusmorAstrid Terese Bjorland SkjeggerudCarine OlsrødLene MHilde H HelsethKaramasov11Kari ElisabethStein KippersundAnn Helen ETrude JensenTorill RevheimGodemineHarald KTone SundlandBente NogvaMarianne MKristine LouiseAgnete M. HafskjoldAnn-ElinalpakkaTonesen81RonnyTor Arne DahlCathrine PedersenEivind  VaksvikÅsmund ÅdnøyBirkaBerit B LieLabbelineJohn Larsen