En veldig godt skrevet bok,som de fleste i servicenæringer vil kjenne seg igjen i. Kanskje ikke i alt,men i mange situasjoner beskrevet tok jeg meg i å nikke gjenkjennende. Alle som er kunder,bør lese denne.. greit å se om man er en god eller dårlig kunde..Kanskje noen av dine dårlige vaner står beskrevet her?

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Harald KEster STonesen81Mads Leonard HolvikTone HHegePiippokattaAnne Zooey LindLilleviMonaBLsveinBjørg L.littymseKaramasov11WencheIngunn STone Maria JonassenNicolai Alexander StyveGro-Anita RoenTanteMamieTor-Arne JensenGodeminelillianerAneEllen E. MartolEivind  VaksvikAlice NordliOda Marie HToveHelena EGrete AastorpJarmo LarsenMonica  SkybakmoenPilarisKjerstiTine SundalNora FjelliLinda NyrudKjell F TislevollKaren RamsvikChristoffer