Tja, jeg fikk se en Ipad her i forrige uke, og for meg blir det mye som iPhone, det er inmari gøy å spille fløyte på mobiltelefonen, men det er jo temmelig teit og barnslig også, og gleden varer ikke lenge nok til at jeg er villig til å betale for den.

Plata var rålekker, men den veide omtrent like mye som pcen min og var omtrent like stor. Hva skal jeg med den da? For meg kan leseplate erstatte pocketbok, men da bør den jo være lettere enn en pocketbok å dra med seg rundt, også. Når jeg skal nye en god, tung bok hjemme i sofaen vil jeg uansett foretrekke papir. iPaden fyller dermed ikke noe annet behov enn det noen har for å være kule ...

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Viser 1 svar.

Da Sony skulle lansere Walkman, kom markedsanalytikerne til at det ikke var marked for bærbar musikk, og fraqrådet Sony å bruke penger på produktet. Vi vet hvordan det har gått, takket være en toppsjef som visstnok sa at «vi lager den likevel, vi». Dette er et klassisk eksempel innen markedsanalyse, fordi analytikerne stilte et spørsmål som folk ikke hadde kunnskap til å besvare. Bærbar musikk var det ingen som hadde hørt om eller kjente til, følgelig var det ingen som kunne gi et riktig svar. Jeg er sikker på at det er sånn med iPad også. Vi vet i dag lite eller ingenting om hva slags bøker vi kommer til å få, eller vi kan i beste fall gjette oss til det.

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Synnøve H HoelPirelliNorahTone SundlandTore OlsenLeseberta_23LailaBente NogvaJarmo LarsenEmil ChristiansenHilde Merete GjessingTove Obrestad WøienEgil KristiansenmarithcPerSpelemannOdd HebækMarianne  SkageKarina HillestadKristine LouiseLars MæhlumSverre HoemAnne-Stine Ruud HusevågOle Jacob OddenesHarald KRune U. FurbergNinaMads Leonard Holvikingar hTralteKirsten LundsveinMarit HåverstadFrode Øglænd  MalminEvaRandiAHilde H HelsethPiippokattaTone Maria JonassenLisbeth Marie UvaagBeathe Solberg