Tidleg i boka var det eit par ting som eg trudde skulle gi ein ledetråd til handlinga seinare i boka:
1 - Medan Tom haika med lastebil, kjem det ei bie inn i førarhuset, som sjåføren fører varsamt ut gjennom vindauget med handa. Litt etter kjem ei grashoppe inn, og Tom knuser denne med fingrene.
2 - I neste scene er ei skilpadde på veg over vegen. Ei dame i bil svinger unna for å unngå å treffe den, medan ein mann i lastebil like etterpå køyrer på den med vilje.

Eg var overtydd medan eg las det at det var ein symbolikk i dette som ville bli tydeleg lenger ute i boka, men eg greidde ikkje å finne kva det eventuelt skulle vise til. Er det berre tilfeldig at Steinbeck krydra handlinga med små, parallelle scener som dette, eller var der eit poeng eg gjekk glipp av?

Godt sagt! (3) Varsle Svar

Viser 2 svar.

Jeg har også en forkjærlighet for disse små bildene som dukker opp både her og der.

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Steinbeck hadde sansen for metafysikk, en gammel filosofisk retning, som New Age har hentet mye fra, som du er inne på lenger ned i tråden. Det er vanskelig å definere, men veldig enkelt sagt, så betyr det blant annet at alt som lever henger sammen i en felles sjel.

Godt sagt! (2) Varsle Svar

Sist sett

Tonje-Elisabeth StørkersenGeir SundetWenche VargasHilde H HelsethSiljeMarit HåverstadStian AxdalAlice NordliBenedikteBjørg Marit TinholtGro-Anita RoenAstrid Terese Bjorland SkjeggerudFrisk NordvestMaikenTorill RevheimEileen BørresenBeathe SolbergStine SevilhaugAnne-Stine Ruud HusevågHarald KMonika SvarstadEivind  VaksvikLailaKristin SpalderElisabeth SveeSynnøve H HoelMorten JensenBjørg L.Tore HalsaEirin EftevandIngeborgVannflaskeLilith NagelReidun SvensliHeidi BBTone SundlandSigrid Blytt TøsdalIngunnJOdd HebækPiippokatta