En utrolig god bok, om hvordan man skriver en tekst som selger.

Den gir et godt innsyn i hvordan man skriver reklametekst.

To modeller man lærer mye om er USP (Unique Selling Point) og AIDA (Attention,Interest,Desire og Action).

Christine forteller mye om det å finne de gode egenskapene hos produkter.

Hvis du er interessert i å bli bedre skribent, så anbefales denne boken.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

VannflaskeTine SundalmarvikkisAlice NordliLilleviMorten MüllerKirsten LundTove Obrestad WøienStig TNeraMonaBLAstrid Terese Bjorland SkjeggerudHarald KEvaRisRosOgKlagingJane Foss HaugenAnne-Stine Ruud HusevågBård StøreBjørn SturødAlexandra Maria Gressum-KemppiKaramasov11Vigdis VoldKareteRonnyTanteMamieYvonne JohannesenNora FjelliDemeterAneEllen E. MartolIngeborg GPiippokattaEivind  VaksvikAvaMonica CarlsenElisabeth SveeBeathe SolbergMarit HåverstadTonesen81Hilde H Helseth