En utrolig god bok, om hvordan man skriver en tekst som selger.

Den gir et godt innsyn i hvordan man skriver reklametekst.

To modeller man lærer mye om er USP (Unique Selling Point) og AIDA (Attention,Interest,Desire og Action).

Christine forteller mye om det å finne de gode egenskapene hos produkter.

Hvis du er interessert i å bli bedre skribent, så anbefales denne boken.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Rolf IngemundsenKirsten LundVannflaskeHanne Kvernmo RyeEster SElin FjellheimToveTove AlmaReidun SvensliAmanda AAgnete M. HafskjoldHanneReidun GranberggretemorAud Merete RambølAnne-Stine Ruud HusevågHarald KLailaRonnyAnniken RøilPiippokattaTheaAstrid Terese Bjorland SkjeggerudNicolai Alexander StyveVariosaIngunn SVigdis VoldEli HagelundedgeofawordsiljehusmorTone SundlandFarfalleLinnDemeterGodemineMorten MüllerMarit HåverstadTone Maria JonassenPirelliSynnøve H Hoel