En utrolig god bok, om hvordan man skriver en tekst som selger.

Den gir et godt innsyn i hvordan man skriver reklametekst.

To modeller man lærer mye om er USP (Unique Selling Point) og AIDA (Attention,Interest,Desire og Action).

Christine forteller mye om det å finne de gode egenskapene hos produkter.

Hvis du er interessert i å bli bedre skribent, så anbefales denne boken.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Bente NogvaIngvild STanteMamieSigrid NygaardAnniken LTorPiippokattaHarald KKirsten LundLene AndresenHeleneErlend Rødal VikhagenRisRosOgKlagingWilliam BillisonMonaBLBeate KristinEivind  VaksvikTone HDemeterTrude OmaToveDolly DuckAvaRandiAElisabeth SveeJoannHilde H HelsethStine SevilhaugKathinka HoldenTove Obrestad WøienJarmo LarsenAstrid Terese Bjorland SkjeggerudInger-LiseIngunn ØvrebøHilde Merete GjessingritaolineElin FjellheimRufsetufsaTonesen81Synnøve H Hoel