Et fint oppslagsverk, men ikke inngående på noe område. Den gir en smakebit, men jeg føler ikke at jeg har noen oversikt over de ulike temaene etter jeg er ferdig med et kapittel.. Det er vel heller ikke meningen... Liker boken som en rettesnor. Synes det kunne vært mer om individuell opplæringsplan i og med at det er det de fleste lærer jobber etter da de har elever med spesielle behov. Jeg tror majoriteten av dem som kjøper denne boken kjenner til formalitetene, men kunne tenkt seg en drøfting av praksis og etikk rundt dette. Men dt er nå bare meg..

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

OleHilde Merete GjessingBerit RRufsetufsaKirsten LundAnette STurid KjendlieJulie StensethÅsmund ÅdnøyVanja SolemdalAvaAgathe MolvikDagfinn JakobsenEmil ChristiansenStig TAkima MontgomeryMads Leonard HolvikAstrid Terese Bjorland SkjeggerudElisabeth SveeDemeterTerje MathisenFindussiljehusmorNorahEileen BørresenTanteMamieTine SundalJan-Olav Selforsmay britt FagertveitAlexandra Maria Gressum-KemppiRuneLisbeth Marie UvaagBjørg L.Kristin_Jane Foss HaugenKarin BergMorten MüllerPiippokattaLene AndresenElinBe