Hmm, ja jeg synes også det er veldig viktig at de føler de blir tatt vare på. Løser det med å høre nøye på hva de ønsker, love det jeg kan holde og prøve å være så tålmoldig som jeg har tid til. Føler at jeg gjør en god jobb med de som henvender seg til meg, og de gir også ofte inntrykk for at de er fornøyd. Men jeg ville aldri kalle meg selv for en solstråle. Men nok om det. :)

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Viser 1 svar.

Nå vil jeg påstå at det er forskjell mellom sentralbord og resepsjon (har selv jobbet flere år med begge deler). Utstrålingen til resepsjonisten er utrolig viktig for de fleste firmaer, mens på sentralbordet teller ikke dette like mye. Der er det andre ting som er like viktig og det høres jo ut som du kan det du holder med på :-)

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

RandiAKirsten LundMarit AamdalritaolineEvaAmanda AElinBeReidun SvensliAstrid Terese Bjorland SkjeggerudBente NogvaVannflaskeTovealpakkaEli HagelundSigrid NygaardBerit B LiePiippokattaSynnøve H HoelEivind  VaksvikGroHilde H HelsethRoger MartinsenDemeterStig TKristine LouiseKjell F TislevollFredrikTine SundalTurid KjendlieAnne-Stine Ruud HusevågHarald KPär J ThorssonIngunn SFrank Rosendahl SlettebakkenCathrine PedersenLilleviBerit RTanteMamieElin SkjerengTrine Lise Normann