Selvfølgelig er det viktigst at de gjør jobben sin, men det er da like viktig at man er høflig og vennlig mens man gjør det. Man behøver ikke nødvendigvis å være en "solstråle" men for meg er det like viktig at kunden føler at de blir tatt vare på. Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Viser 2 svar.

Hmm, ja jeg synes også det er veldig viktig at de føler de blir tatt vare på. Løser det med å høre nøye på hva de ønsker, love det jeg kan holde og prøve å være så tålmoldig som jeg har tid til. Føler at jeg gjør en god jobb med de som henvender seg til meg, og de gir også ofte inntrykk for at de er fornøyd. Men jeg ville aldri kalle meg selv for en solstråle. Men nok om det. :)

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Nå vil jeg påstå at det er forskjell mellom sentralbord og resepsjon (har selv jobbet flere år med begge deler). Utstrålingen til resepsjonisten er utrolig viktig for de fleste firmaer, mens på sentralbordet teller ikke dette like mye. Der er det andre ting som er like viktig og det høres jo ut som du kan det du holder med på :-)

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

PirelliEster SSynnøve H HoelKorianderNinaHarald KChristofer GabrielsenNorahCarine OlsrødNtotheaAnniken RøilHeidiEirin EftevandReadninggirl30Bjørg RistvedtAnne-Stine Ruud HusevågMarenHilde H HelsethBård StøreDemeterPiippokattaIreneleserLilleviAnitaKirsten LundNicolai Alexander StyveLesevimsaEivind  VaksvikBritt ElinEgil StangelandAlice NordliPer Åge SerigstadsiljehusmorLene Nordahlingar hTone Maria JonassenSigrid Blytt TøsdalLars Johann MiljeAnita NessBeathe Solberg