denne boken er fin og søt

Godt sagt! (1) Varsle

Viser 1 svar.

Enig med Anja, denne er fin og søt. Og så er jeg så glad i tegningene. Ilon Wikland er en vidunderlig illustratør.

Godt sagt! (1) Varsle

Sist sett

Lene AndresenGodemineFinn Arthur JohansenLene Louise LøverBeate KristinKaramasov11Tove Obrestad WøienHarald KmarvikkisLars MæhlumEli Hagelundingar hJulie StensethLilleviLaddenSynnøve H HoelMarteanilinesPiippokattaLinda RastenKarin BergAstrid Terese Bjorland SkjeggerudWenche VargasAndreas BurøEvaEivind  VaksvikLisbeth Marie UvaagBjørg L.siljehusmorgretemorDaffy EnglundBjørg RistvedtAvaEllen E. MartolCatrine Olsen ArnesenOda Marie HChristofferAkima MontgomeryJan-Olav SelforsJanna