Avant garde-miljøet i New York fra midten av forrige århundre såvel som John Cage selv forklares og forsvares - i den grad det er mulig - av en av dem som kjente Cage og hans ideer tvers igjennom, og ikke en konservativ kritiker som avskrev hans kunst som svada fordi det ikke ble presentert i glass og ramme. Utgrunner de stadig mer flytende grensene mellom moderne musikk og øvrig moderne kunst, og gir oss et blikk inn i hodet på en av det tjuende århundrets mest grensesprengende komponister. Ikke nødvendig å kunne en døyt om musikk før du leser denne.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Agnete M. HafskjoldAnneWangAlice NordliTonesen81Jan-Olav SelforsTuridmajaEllen E. MartolTanteMamieHarald KHenrik  Holtvedt AndersenMorten BolstadLisbeth Marie UvaagKirsten LundTine SundalDemeterMargrethe  HaugenEli HagelundGodemineHilde H HelsethMads Leonard HolvikHilde Merete GjessingVibekeTheaTherese HolmmarithcIreneleserkntschjrldmay britt FagertveitMathiasLene AndresenMorten MüllerReidun SvensliMarenJarmo LarsenGrete AastorpLinda RastenAnniken RøilritaolineAnne-Stine Ruud HusevågEirin Eftevand