He, he. Ser at du har litt andre muligheter når det gjelder å motivere til innsats enn det vi har på u-skolen. De motiverte er jo innstilt på å gjøre en god jobb uansett stoff, men det er jo noen hos oss som ikke ser det som særlig skremmende å ikke få en OK norskkarakter. Det er der jeg synes vi gir opp i utgangspunktet ved å legge lista "midt på treet" for alle og prøve å få alt til å være "morsomt" og noe eleven "kan kjenne seg igjen i". Da er det bedre å plukke litt færre mål for de elevene som trenger det slik at de også føler at de mestrer, og også lære dem at Wergeland muligens ikke er kul for en 15-åring, men at det er viktig å lære om ham, så det så!

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Viser 2 svar.

Må forresten seie at den Wergeland-Doppler-oppgåva høyrest veldig interessant ut!

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Ja, det hender eg er takknemlig for at våre i det minste har vald skule og linje sjølv ;) Men eg har hatt ein runde med novelleanalyse på yrkesfag, nå, og der har eg kjent litt på akkurat det å finne motiverande elementer. Det er ikkje alltid like lett. På u-trinnet har ein vel mykje meir samansette grupper, med tanke på motivasjon.

Men eg har ikkje alltid inntrykk av at dei som skal vidare, har lært gode arbeidsvaner og korleis dei skal jobbe med ting dei synest er vanskelege, før dei kjem til vidaregåande. Også tar vi det for gitt at dei kan slikt, og då ramler dei fort mellom nokre stolar. Eg kjem i alle fall til å jobbe mykje meir med dette frå starten av skuleåret, neste år.

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

FredrikAkima MontgomeryHallgrim BarlaupIreneleserMads Leonard HolvikErika NMarit MogstadDemeterJane Foss HaugenPirelliTone SundlandTor-Arne JensenSiw ThorbjørnsenEllen E. MartolKirsten LundAnne-Stine Ruud HusevågVariosaHarald KLars Johann MiljemgeToveAlice NordliElisabeth SveeKaren PatriciaBjørn SturødChristinaBeathe SolbergRandiAJarmo LarsenPiippokattaStian AxdalMetteAnneWangFarfalleIngunn SEivind  VaksvikNinaIngeborg GTanteMamieAnniken Røil