Klikk på en bok for å legge inn et sitat.
Eg opplevde tilbaketuren til Napoli som om ein defekt paraply lukka seg over hovudet mitt etter eit vindkast.
Ho la seg til ein kunstig tone og svarte sarkastisk til alt. Hadde ho eit blåmerke på armen? Stefano hadde kjærteikna henne for lidenskapeleg. Hadde ho auge raude av gråt? Det var gledestårer, ikkje sorg. Burde ho vere meir forsiktig med Michele som likte å gjere folk vondt? Sa ho: Rører han meg, brenner han seg. Det er eg som gjer folk vondt.
Heldt eg kjenslene mine nede fordi eg ønskte, inni meg, ting, personar, ros, triumfar med ein slik kraftig villskap at det skremde meg?
Ord. Med dei kan ein gjere som ein lystrar.
Ein gong eg hadde stilt eit spørsmål, eg veit ikkje om kva, svarte ei jente frå Roma med å parodiere tonefallet mitt, og alle lo. Eg blei såra, men reagerte med også å le og overdrive det dialektale tonefallet som om eg muntert gjorde narr av meg sjølv.
No ville eg grave fram alt det eg var, frå meg sjølv aleine. Eg var snart nitten år, eg skulle aldri lenger vere avhengig av andre og aldri kjenne sakn etter nokon meir.
Kor fort folk endra seg, interessene deira, kjenslene deira. Velformulerte setningar erstatta med velformulerte setningar, tida er ein flyt av ord som tilsynelatande heng saman, jo fleire du har, desto fleire kan du dynge på.
Kvar dag sa eg til meg sjølv : Eg er den eg er, og kan ikkje anna enn å akseptere det, eg er fødd slik, i denne byen, med denne dialekten, utan pengar, eg gir det eg kan gi, eg tar det eg kan ta, eg held ut det eg må halde ut.
Kva var det som skjedde då eg fekk deg? Ei ulykke, eit hikk, ei krampetrekking, gjekk lyset, var det ei lyspære som sprakk, datt vasskaret ned frå kommoden? Ganske sikkert må det ha vore noko, du som er fødd så umogleg, så annleis enn dei andre.
Mennene blir ein glad i litt etter litt, uavhengig av om dei stemmer eller ikkje stemmer overeins med det ein i dei ulike fasane av livet har som modell på ein god mann.