Hvorfor kjøper vi?

om forbruk og reklame

av (forfatter).

Abstrakt 2003 Heftet

3 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Miriams eksemplar av Hvorfor kjøper vi? - om forbruk og reklame

Lesetilstand

Skal lese denne

Hylle

Fag litt.: forbruk

Lesedato

Ingen lesedato

Favoritt

Ingen favoritt

Terningkast

Ingen terningkast

Min omtale

Ingen omtale


Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Abstrakt

Utgivelsesår 2003

Format Heftet

ISBN13 9788279351030

EAN 9788279351030

Språk Bokmål

Sider 226

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket