Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788279351030
EAN 9788279351030
Språk Bokmål
Sider 226
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket