Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka vert musikkopplæring i barnehage og grunnskule presentert som eit samanhengande løp. Boka viser ulike aktivitetsformer og korleis ein brukar desse i ein tverrfagleg samanheng. Boka gir døme på praktisk tilrettelegging av musikkopplæring i samsvar med pedagogiske prinsipp i aktuelle plandokument. Boka tek også føre seg sentrale sider ved korleis musikkfaget har endra seg i dette århundret. Med litteratur og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
I denne boka vert musikkopplæring i barnehage og grunnskule presentert som eit samanhengande løp. Boka viser ulike aktivitetsformer og korleis ein brukar desse i ein tverrfagleg samanheng. Boka gir døme på praktisk tilrettelegging av musikkopplæring i samsvar med pedagogiske prinsipp i aktuelle plandokument. Boka tek også føre seg sentrale sider ved korleis musikkfaget har endra seg i det siste århundret.
Andre utgåve er oppdatert med omsyn til dei justeringar av Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen som forskrift. I kapittel 5 er det gjort nokre presiseringar i høve til danseformer som byggjer på faste mønster. Ut over dette er det gjort nokre mindre korrigeringar.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788215001579
EAN 9788215001579
Språk Nynorsk
Sider 198
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket