Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Haakon Bjølseth redegjør her for metodikken i arbeidet med bruk av innlæringsmål. Behandlingen av stoffet er knyttet til yrkesopplæringen, men prinsippene er de samme som for andre typer opplæring. For alle lærere som ønsker å arbeide mer målorientert. Forfatteren viser at opplæring kan målstyres uten å bli kald og avhumanisert. Boka er derfor også et bidrag i den prinsippielle debatten omkring målstyring, en debatt som er aktualisert gjennom Reform -94.
Omtale fra forlaget
Haakon Bjølseth redegjør her for metodikken i arbeidet med bruk av innlæringsmål. Behandlingen av stoffet er knyttet til yrkesopplæringen, men prinsippene er de samme som for andre typer opplæring. For alle lærere som ønsker å arbeide mer målorientert. Forfatteren viser at opplæring kan målstyres uten å bli kald og avhumanisert. Boka er derfor også et bidrag i den prinsippielle debatten omkring målstyring, en debatt som er aktualisert gjennom Reform -94.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788200218968
EAN 9788200218968
Språk Bokmål
Sider 59
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket