Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne formidler hvordan lærebøker blir til, brukes og vurderes av elever og lærere ved yrkesfaglige studieretninger. Lærebokas rolle i lys av muligheter som skapes gjennom IKT og CD-ROM vurderes spesielt. Sentrale temaer som tas opp er blant annet lærebokas rolle i forhold til målstyrte læreplaner, lærebokanalyse, strategier i tekstlesing og lærebokkunnskap i lærerutdanningen. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forfatterne formidler hvordan lærebøker blir til, brukes og vurderes av elever og lærere ved yrkesfaglige studieretninger. Lærebokas rolle i lys av muligheter som skapes gjennom IKT og CD-ROM vurderes spesielt. Sentrale temaer som tas opp er blant annet lærebokas rolle i forhold til målstyrte læreplaner, lærebokanalyse, strategier i tekstlesing og lærebokkunnskap i lærerutdanningen. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788251839006
EAN 9788251839006
Språk Bokmål
Sider 231
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket