Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
Denne boka dreier seg om topplederne og de nye krav de blir stilt overfor i dag når det gjelder opptreden i forhold til media, investorer, miljøorganisasjoner og egne medarbeidere.
Forfatterne beskriver hva topplederen kan gjøre for å bedre sin kommunikasjon og øke sin troverdighet og gjennomslagskrift, og gir bl.a. konkrete råd om hvordan man skal opptre i forskjellige medier og i ulike situasjoner.
Forlag Damm
Utgivelsesår 2004
Format Innbundet
ISBN13 9788204094704
EAN 9788204094704
Språk Bokmål
Sider 214
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket