Ingen hylle
Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
John Hatties banebrytende bok, Synlig læring, er en sammenfatning av resultatene fra mer en 15 års forskning med flere millioner elever involvert, og representerer den største samlingen av evidensbasert forskning som er gjort noensinne på hva som faktisk virker i skolen for å forbedre læring.
John Hattie er professer og direktør ved Melbourne Education Research Institute på universitetet i Melbourne, Australia, og er æresprofessor ved universitetet i Auckland, New Zealand. Han er forfatter av boken Synlig læring og medforfatter av Intelligence and Intelligence Testing, begge publisert av Routledge forlag.
Norsk forord ved Thomas Nordahl.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2013
Format Heftet
ISBN13 9788202415174
EAN 9788202415174
Språk Bokmål
Sider 553
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket