Branding

et verktøy for å sikre verdiskaping

av (forfatter).

Hegnar media 2004 Innbundet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Gerhard Slettens eksemplar av Branding - et verktøy for å sikre verdiskaping

Lesetilstand

Har lest denne

Hylle

Ingen hylle

Lesedato

Ingen lesedato

Favoritt

Ingen favoritt

Terningkast

Ingen terningkast

Min omtale

Ingen omtale


Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Boken tar for seg merkevarebegrepets opprinnelse, og viser hvordan man kan skape en merkevare som skaper preferanse, lojalitet og gjenkjøp. Forfatteren legger også vekt på at merkebygging er en ledelsesfunksjon som det må fokuseres på i styret og i ledelsen. Har ordliste og litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2004

Format Innbundet

ISBN13 9788271461096

EAN 9788271461096

Språk Bokmål

Sider 283

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket