Sosial kommunikasjon

personlig - samtale - verdi

av (forfatter) og Svein Tore Marthinsen (forfatter).

Kommuneforl. 2013 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 4.00 (3 terningkast.)

5 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis!

Selg boken hos

Selg boka hos Bookis!

Fridas eksemplar av Sosial kommunikasjon - personlig - samtale - verdi

Lesetilstand

Har lest denne

Hylle

Ingen hylle

Lesedato

Ingen lesedato

Favoritt

Ingen favoritt

Terningkast

Min omtale

Se min omtale

Omtale fra forlaget

Boka vil gi deg økt forståelse av den nytterverdien som bruk av nye medier kan innebære. Facebook, blogger, Twitter og Youtube er en del av hverdagen til stadig flere av oss. De nye mediene gjør det enklere å dele opplevelser og innhold med hverandre. Kommunikasjonen er likeverdig og åpen. Makten deles. Relasjonene mellom mennesker blir mer personlig, basert på samtaler og gjensidig verdi. Kunnskap om kanalenes egenart og bruksområder gjør det lettere for deg og din virksomhet å anvende dem på en god måte. Nyttig bruk kan bidra til å utvikle oss selv, arbeidsplassene våre og demokratiet vårt.

Bokdetaljer

Forlag Kommuneforl.

Utgivelsesår 2013

Format Heftet

ISBN13 9788244621267

EAN 9788244621267

Språk Bokmål

Sider 206

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

1 0 1 0 1 0

Bokomtaler

Jeg så frem til å lese en bok om dette emnet på norsk, men boken bærer preg av mye synsing uten at dette begrunnes i konkrete fakta. De 192 fotnotene, som i stor grad er nettadresser til det som omtales i teksten, tilfører ikke leseren noe, og kunne med fordel ha vært plassert bakerst i boken. Svært mange opplysninger er hentet fra den norske utgaven av Wikipedia, selv om man med letthet kunne sporet opp originalkilden og heller henvist dit. I en fagbok som settes opp som pensum på høyere utdanning mener jeg det må være lov å forvente at boken i det minste følger standarden ved lærestedet. I tillegg er det mange skrivefeil og en del faktafeil som burde vært rettet opp før den gikk i trykken.

Utover dette, kan boken være en fin introduksjon til emnet sosiale medier dersom man ikke har særlig kunnskap om dette fra før. Leseren bør ikke ta alt som presenteres for god fisk, men heller bruke boken som utgangspunkt for videre lesing. Dersom du leser denne boken som en del av pensumet i MRK 3433 (Markedskommunikasjon 3.0) ved BI, lån den heller på biblioteket om du vurderer å kjøpe den.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Du vil kanskje også like

  • "Harry Potter og Halvblodsprinsen" av J.K. Rowling
Alle bokanbefalinger for dette verket