Viser 1 til 1 av 1 omtaler

Lettbeint og underholdende bok om en overflatisk bransje befolket av mennesker har tvilsom moral, eller begår handlinger i samme stil. Alle deltagere slipper til med sin versjon av hendelsene gjennom bokens reportasjelignende fortellerstil. Handlingen er sentrert rundt innspillingen av en reklamefilm, hvor det eneste som er større enn budsjettet til filmen er egoet til en del av aktørene i og rundt den.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Harald KKirsten LundmarithcIreneleserkntschjrldmay britt FagertveitMathiasLene AndresenMorten MüllerReidun SvensliMarenJarmo LarsenTheaGrete AastorpLinda RastenAnniken RøilritaolineAnne-Stine Ruud HusevågEirin EftevandEgil StangelandTatiana WesserlingTherese LierIngunn SLisbeth Kingsrud KvistenGroCathrine PedersenBenedikteRufsetufsaIngeborg GNinaStig TVannflaskeTonjeIvar SandLiv-Torill AustgulenAlice NordliTonesen81EvagretemorHelge-Mikal Hartvedt