Viser 1 til 1 av 1 omtaler

Sponsorkonger og sponsorfenomenet generelt er interessant. Jeg skulle nok ønske at boka hadde blitt løst mer næringslivshistorisk og mindre personlig/intim. Intervjuobjekter siteres litt for ofte som om de sender hilsener til den biograferte.
Språket er til tider ubehjelpelig, og strukturen rotete. Litterære kvaliteter har teksten ikke, det er ikke gjort noe forsøk på for eksempel skildring og spenningsoppbygging. Reint språklig varierer den en god del, fra gode formuleringer til redselsfulle.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Trude OmaMartineTjommiHarald KPer Åge SerigstadLars MæhlumTor Arne DahlBerit RBjørg  FrøysaaNicolai Alexander StyveIngeborg GKarin BergToveritaolineHanne Kvernmo RyeChristofer GabrielsenKristin_Kjersti SPiippokattaKirsten LundNorahSissel ElisabethIngunn SHilde Merete GjessingAnn ChristinTove Obrestad WøienIreneleserG LMads Leonard HolvikCarine OlsrødBjørn SturødVibekeStig TVidar RingstrømLailaJarmo LarsenKari-AnneMarit MogstadAud- HelenTine Sundal