Viser 1 til 1 av 1 omtaler

En interessant, dog litt ullen bok om skolebarnas digitale hverdag i klasserommene. Boken tar for seg forskningen som viser at det ikke har noe for seg å inkludere digitale dippedupper i undervisningen, og forfatteren tar å spør mange eksperter og skoleledere rundt dette men får veldig uklare og uvitenskapelige svar tilbake som grunner til å la barna skal kunne bruke f.eks. nettbrett i skoleundervisningen. Forfatteren begynte sin jakt etter meningen med disse nettbrettene i skolesammenheng når fjerdeklassingen hans plutselig kom hjem med en I-pad. Får håpe denne boken er god stemme inn i debatten om nettbrett i skolen. Som sagt, noe ullent og uklart skrevet til tider, og forfatteren bruker begrepet "halleluja stemning" litt for ofte når han snakker om nettbrett engasjementet som har preget samfunnet i en god stund nå.

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Kirsten LundKaren RamsvikOleHeidiElin Katrine NilssenPiippokattaBjørn SturødEivind  VaksvikReadninggirl30Tine SundalIngridKjerstiHarald KKarin BergHilde VrangsagenTanteMamieBjørg RistvedtIngunn SRisRosOgKlagingStig TTove Obrestad WøienLailaBjørg Marit TinholtEvaMarianneNJulie StensethMorten MüllerHeidi HoltanHelena EHenrik  Holtvedt AndersenTonje-Elisabeth StørkersenHilde H HelsethBerretMariaHåvard EngeFarfalleCathrine PedersenDemeterLars Johann MiljealpakkaRune U. Furberg