Viser 1 til 1 av 1 omtaler

En veldig god, kort og konsis innføring i hvordan man kan få god kvalitet på undervisningen. Selvom alt ikke var like aktuelt for klassetrinnet jeg jobber med, så var det mye fint å ta med seg i dette heftet som er delt inn i tre deler. Den ene har med relasjonskompetanse å gjøre, den andre med didaktisk kompetanse og det tredje med ledelseskompetanse. Tre vesentlige områder for å få undervisningen til å flyte og fungere best mulig. En fin bok å se i når man skal reflektere over egen undervisningspraksis.

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Harald KEivind  VaksvikLene MThereseSynnøve H HoelHanne MidtsundTatiana WesserlingMorten JensenMathildeAmanda AsiljehusmorGladleserSiv RønstadJulie StensethHanneAvaGunillaPiippokattaKirsten LundEdvard Granum DillnerPerSpelemannBjørg Marit TinholtCamillamay britt FagertveitTor Arne DahlThomas Røst StenerudHilde Merete GjessingLilleviBerit REster SKristine LouiseKristin HolvikKarin BergEllen E. MartolMarit HåverstadAnn ChristinHarald AndersenJanne Kristin HøylandMalinn HjortlandMarianne  Skage