Viser 1 til 1 av 1 omtaler

En veldig god, kort og konsis innføring i hvordan man kan få god kvalitet på undervisningen. Selvom alt ikke var like aktuelt for klassetrinnet jeg jobber med, så var det mye fint å ta med seg i dette heftet som er delt inn i tre deler. Den ene har med relasjonskompetanse å gjøre, den andre med didaktisk kompetanse og det tredje med ledelseskompetanse. Tre vesentlige områder for å få undervisningen til å flyte og fungere best mulig. En fin bok å se i når man skal reflektere over egen undervisningspraksis.

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Eivind  VaksvikFriskusenTor-Arne JensenKirsten LundPiippokattaINA TORNESTore OlsenPer LundAndreas BokleserJarmo LarsenStig TEllen E. MartolMarianneKarina HillestadTatiana WesserlingLailaÅsmund ÅdnøyHeleneBenedikteCecilie69Daffy EnglundLeseberta_23IngeborgTine SundalSol SkipnesTore HalsaBjørg Marit TinholtAnniken BjørnesNorahSynnøve H HoelMorten GranheimEvaStein R. OlsenJulie StensethBjørg L.Harald AndersenTove Obrestad WøienBente NogvaIngvild STone Sundland