Viser 1 til 1 av 1 omtaler

Lett og skarpt om forskjellen mellom klassisk musikk og romanen som kunstformer, med eksempler fra både norske forfattere (Kjærstad, Solstad, Riley og Flink) og symfonikere som Gustav Mahler. Særlig det første essayet, om betingelsene for musikken og teksten når det gjelder hvordan de skapes og oppleves av publikum, var et høydepunkt, (Les hele omtalen på Sølvbergets nettsider.)

Godt sagt! (1) Varsle Svar

Sist sett

Ann ChristinMarianne MRonnyToneGunillaJulie StensethBjørg L.Fride LindsethBjørg Marit TinholtÅsmund ÅdnøyIngeborg GTine SundalHarald KMads Leonard Holvikella76marvikkisNina M. Haugan FinnsonYvonne JohannesenAnniken BjørneslittymseOdd HebækKirsten LundGrete AmundsenAnne Berit GrønbechHilde H HelsethLailaReadninggirl30mgeBirkaNadira SunsetCatrine Olsen ArnesenHelen SkogEllen E. MartolEgil StangelandBjørn SturødTanteMamieJ FIngvild SOlePiippokatta