Viser 1 til 1 av 1 omtaler

Lettbeint og underholdende bok om en overflatisk bransje befolket av mennesker har tvilsom moral, eller begår handlinger i samme stil. Alle deltagere slipper til med sin versjon av hendelsene gjennom bokens reportasjelignende fortellerstil. Handlingen er sentrert rundt innspillingen av en reklamefilm, hvor det eneste som er større enn budsjettet til filmen er egoet til en del av aktørene i og rundt den.

Godt sagt! (0) Varsle Svar

Sist sett

Tine VictoriaAnn EkerhovdEivind  VaksvikNinaRisRosOgKlagingLailaNorahTove Obrestad WøienKirsten Lundingar hReadninggirl30Jørgen NBokToreTor-Arne JensenPirelliLise MuntheMarenLeseaaseTheaRavnG LMarit HåverstadKjell F TislevollIngeborgMorten BolstadChristinaGrete AastorpThomas KihlmanAliceInsaneVibekemgeBerit RTom-Erik FallaHilde VrangsagenTine SundalBritt ElinVidar RingstrømAlice NordliElisabeth SveeMads Leonard Holvik