Viser 1 til 1 av 1 omtaler

Dette var første boka eg las frå ei framand verd, og sjølv om den ikkje er ei rein fantasybok så var ddet denne boka som opna opp sjangeren for meg. Veldig godt skrive, og historia er og spanande. Las den nett om att for første gong sidan 2000 og den gledde meg like mykje no.
Bjørn er så framanfrå god til å skildre, slik at ein vert engasjert i personane i bøkene han skriv. Anbefalast for alle som likar ei god historie.

Godt sagt! (0) Varsle

Sist sett

Lars Johann MiljeBjørg L.Karin  JensenEster SmarithcLinda NyrudVannflaskeAstrid Terese Bjorland SkjeggerudGrete AastorpLailaIngvildSynnøve H HoelBente NogvaRandiAMartegretemorAnne Berit GrønbechIngrid HilmerKaramasov11Anniken LChristofferFindusLeseberta_23Berit RSissel ElisabethBeathe SolbergkntschjrldAnniken RøilSilje SjøtveitStian AxdalVibekeHarald KReidun VærnesErlend SamnøenHallgrim BarlaupOdd HebækMarianne  SkageAndreas VillangerOda Marie HHeidi Nicoline Ertnæs