Yoga

din personlige treningsguide

av (forfatter), Héctor Aiza (illustratør) og Ann Høydalsnes (oversetter).

Exlibris media 2015 Heftet

Yoga er mer enn bare en førsteklasses treningsform: Det er også en åndelig og mental øvelse som kan bedre hele livsanskuelsen din. Denne boka viser deg hvordan du kan bygge kroppslig styrke og smidighet samtidig som du forbedrer både kosnentrasjonene og viljestryken.
Her finner du en omfattende innledning til yoga
over 65 grunnstillinger presenteres trinn for trinn sammen med en rekke ulike yogatreningsprogrammer fra d e letteste til de mer intense, iknkudert solhilsen. Her kan du sette sammen et eget tyreningsprogram som dekker ditt personlige treningsbehov.
Inneholder
Detaljerte og omfattende anatomiske illustrasjoner som viser hvilke muskler som benyttes i hver enkelt stilling / klare veiledninger til korrekt utførelse av øvelsene og hva som bør unngås for å sikre effektiv og trygg trening / varianter av mange stillinger som letter eller øker vanskelighetsgraden / en fullstendig ordliste over yogaterminologien

Forlag Exlibris media

Utgivelsesår 2015