Windows 2000 professional bible

av (forfatter), Michael Meadhra (medforfatter), Blair Rampling (medforfatter) og Robert Correll (medforfatter).

IDG Books 2000 Heftet

En inngående oversikt over Windows 2000 med innføring i verktøy og teknikker som kan brukes til å optimalisere systemet. Med egne kapitler om Internett og nettverk, grafikk og multimedia. Brukernivå: Begynnere til viderekommende. Har ordliste og stikkordregister.

Hvis Windows 2000 kan gjøre det, kan du også.#11;Windows 2000, den etterlengtede oppgraderingen til Windows NT4, har nye funksjoner og kraftig funksjonalitet som løfter produktiviteten til et nytt nivå. Denne omfattende håndboken viser deg hvordan du kan beherske alle deler av Windows 2000 Professional, fr installasjon, tilpassing og programvare til Internett, multimedia, mobil databehandling og mer - til og med avanserte emner som tilpassing av Registry og nettverksadministrasjon. Den er alt du trenger for å få mest ut av dette glimrende operativsystemet.
I boken finner du en komplett dekning av Windows 2000 Professional#11;. Installer Windows 2000 Professional på en enkel måte - du kan til og med lage et dual boot-oppsett slik at du kan bytte mellom flere operativsystemer#11;. Bestem hvilket filsystem -FAT, FAT32 eller NTFS - som er best for deg#11;. Lær om nye grensesnittfunksjoner, inkludert integrert historikklinje og ombygget Kontrollpanel#11;. Konfigurer Windows 2000 Professional for å bruke eksisterende applikasjoner, verktøy og spill#11;. Koble deg til Internett med hvilket som helst modem, inkludert kabel, ISDN eller T1/T3#11;. Få mest mulig ut av Internet Explorer 5 og NetMeeting 3.0#11;. Konfigurer multimediemaskinvare for sømløs ytlese#11;. Bruk PCen som server - og benytt deg av Active Directory, IntelliMirror og andre nettverksverktøy

Forlag IDG Books

Utgivelsesår 2000