Windows 2000

lær det selv

Egmont 2000 Heftet

I dette heftet lærer man å bruke Windows 2000 ved hjelp av eksempler og oppgaver. Med stikkordregister.

Windows 2000 - lær det selv
Dette heftet gir deg en innføring i Windows 2000 Professional, som er klientutgaven av Microsofts operativsystem. Du lærer å bruke de ulike elementene på skrivebordet, starte og avslutte programmer, arbeide med filer og mapper, søke etter bestemte filer og installere et modem. Videre lærer du å surfe på Internett, installere en skriver og skrive ut, tilpasse operativsystemet til dine egne behov og holde orden på harddisken. Du lærer raskt å bruke Windows 2000 ved hjelp av heftets mange illustrasjoner og praktiske eksempler.
Starte Windows 2000 . Skrivebordet . Oppgavelinjen . Arbeide med filer og filmapper . Fil- og mappesystemet . Verktøylinjene . Visninger . Statuslinjen . Arbeide med filer . Arbeide med programmer . Starte, bruke og avslutte programmer . Modem og Internett . Installere et modem . Konfigurere forbindelsen til Internett-leverandøren . Lynkurs i Internet Explorer . Skrivere, skrifttyper og utskrifter . Installere en skriver . Skrifttyper . Tilpasse Windows 2000 . Kontrollpanelet . Musen . Tastaturet . Strømalternativer . Mappealternativer . Holde orden på datamaskinen . Tømme papirkurven . Diskopprydding . Diskdefragmentering . Windows-teknikker . Stikkordregister
FOR BRUKERE SOM SKAL I GANG MED WINDOWS 2000
LÆR OM ALLE DE GRUNNLEGGENDE DELENE AV OPERATIVSYSTEMET