Webkommunikasjon

av (forfatter).

IJ-forlaget 2005 Heftet

5 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka gir ei oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. Den forteller hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. I tillegg til å være ei grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer boka som ei håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web.

Omtale fra forlaget

Boka gir ei oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. Den forteller hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. I tillegg til å være ei grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer boka som ei håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web.

Bokdetaljer

Forlag IJ-forlaget

Utgivelsesår 2005

Format Heftet

ISBN13 9788271472917

EAN 9788271472917

Språk Bokmål

Sider 171

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

5 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket