Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir ei oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. Den forteller hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. I tillegg til å være ei grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer boka som ei håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web.
Omtale fra forlaget
Boka gir ei oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. Den forteller hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. I tillegg til å være ei grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer boka som ei håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web.
Forlag IJ-forlaget
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788271472917
EAN 9788271472917
Språk Bokmål
Sider 171
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket