Weber's Gøy med grill

fingermat og drinker

av (forfatter), Gus Filgate (illustratør) og Irene Inman Tjørve (oversetter).

Gyldendal 2006 Heftet

Boken inneholder oppskrifter på mat fra hele verden, med egne kapittel om latinsk og karibisk mat, asiatisk mat, amerikansk mat og mat fra Middelhavet. Foran i boken er det råd og tips om tenning av grillen, bruk av forskjellige typer griller og fremgangsmåter for grilling. Har register.

Ideer og inspirasjon fra hele verden for en vellykket grillfest. Gjør grillfesten til sommerens store begivenhet!Følg oppskriftene og grillfesten blir en garantert suksess! Enten du vil invitere til karibisk aften, prøve deg på en asiatisk meny eller foretrekker amerikansk grillmat, gir Scott Givot deg det du trenger å vite. I tillegg kommer han med gode forslag til drinker som passer før og til maten. Teksten er krydret med gode råd og tips om griller og grilling, utstyr og dekorative elementer. Scott Givot har hentet ideer og inspirasjon fra hele verden og samlet dem i denne hendige boken som kan brukes som inspirasjonskilde mens du planlegger festen.

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788205356047