Omtale fra forlaget
Visjon 1 (2021) Unibok er den digitale utgaven av læreboka til programfaget markedsføring og ledelse 1, fagfornyelsen LK20. Formatet er brukervennlig og har gode verktøy som støtte for elevenes leseforståelse. Med Visjon 1 (2021) Unibok får elevene et digitalt læremiddel som dekker alle kompetansemålene i læreplanen. Til læreverket følger det også supplerende digitale ressurser med verktøy, oppgaver og fordypning, se Visjon Elevnettsted og Visjon Lærernettsted. Med Unibok er læreboka alltid tilgjengelig og lett å lese – også på mobil og uten nettilgang dersom man har lastet ned boka. Gode studieverktøy og nyttige funksjoner gjør at eleven kan jobbe aktivt under lesingen og slik at leseforståelsen øker. I Unibok er lærebokteksten og de litterære tekstene lest inn. Digital ordbok på norsk bokmål og nynorsk er integrert og oppslagene vises i lesevinduet. En svært god søkefunksjon gjør alt lærestoffet lett tilgjengelig, og elevene kan skrive notater, markere i teksten og skrive ut notatene i for eksempel OneNote. Tekst-til-tale-funksjonen har god kvalitet og høy pedagogisk verdi for lesesvake elever. Når du har lisens til boka, finner du den i «Mine unibøker» på www.unibok.no og under «Min side» på www.cdu.no. Lisensen gir tilgang til både bokmåls- og nynorskutgaven. Les mer om Unibok på www.unibok.no. Les mer om læreverket Visjon til fagfornyelsen på cdu.no/vgs.
Forlag Cappelen Damm
Utgivelsesår 2021
Format Digital ressurs
ISBN13 9788202695934
EAN 9788202695934
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 342
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket