Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka henvender seg til skribenter som arbeider på vegne av en virksomhet. Den gir råd og tips til hvordan man går fram for å beherske de mange kanalene og sjangrene som moderne virksomheter må forholde seg til, bl.a. kronikker og debattinnlegg, nettsteder, sosiale medier, rapporter, pressemateriell og taler. Med ordliste, litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788205397804
EAN 9788205397804
Språk Bokmål
Sider 435
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket4 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket