Vi inviterer!

kunsten å lage fest for mange

av (forfatter), Jørn Lie (forfatter) og Mette Randem (illustratør).

Boksenteret 2007 Innbundet

Boka gir tips til hvordan du kan planlegge selskapet, og har oppskrifter på for- og hovedretter, desserter og ostefat. Den har også grunnoppskrifter på kraft, sauser, salsa m.m., og forslag til hvordan du kan sette sammen gode menyer.

"Jo flere gjester, jo bedre"? For at også kokken skal få nyte festen, er det viktig å gjøre det enkelt for seg selv. I Kunsten å lage fest gir Wenche og Jørn smarte tips og råd om planlegging, duker og borddekking, lure innkjøp samt mat som kan forberedes dagen i forveien. Mange velsmakende oppskrifter og spennende og overkommelige menyer er selvsagt med. Wenche Andersen er kokk og kjent for de fleste fra "Wenches kjøkken" i TV2. Dette er hennes niende bokutgivelse. Jørn Lie er mangeårig deltaker på det norske kokkelandslaget, nå daglig leder og kjøkkensjef ved Restaurant Det Gamle Raadhus i Oslo.

Forlag Boksenteret

Utgivelsesår 2007