Vendepunktet

hvordan vår familie forlot konkurransesamfunnet for å finne en ekte åndelig erfaring og et enkelt liv

av (forfatter), Tim Canuteson (medforfatter), Julie Canuteson (medforfatter) og Egil Fredheim (oversetter).

Norsk bokforlag 2006 Heftet

Jim og Sally Hohnberger er unge, velutdannede, har en fremgangsrik forretning, et vakkert hjem, dyre biler og et godt omdømme i menigheten. Men under denne vellykkede fasaden er Jims liv travelt og fullt av stress. Ekteskapet har mistet gnisten, hans kristenliv er overfladisk og han kjenner ikke sine barn. Jim og Sally er overbevist om at jaget etter den amerikanske drømmen berøver dem en ekte vandring med Gud. Dermed selger de alt og flytter til Montanas ødemark i jakten på "Enoks erfaring". Og det de finner der, endrer deres liv for all fremtid.

De hadde alt. Jim og Sally Hohnberger var unge og velutdannede, de hadde sin egen fremgangsrike forretning, et vakkert hjem, dyre biler og et godt omdømme i menigheten. Men under vellykkethetens fasade var Jims liv travelt og fullt av stress. Ekteskapet hadde mistet gnisten, hans kristenliv var overfladisk og han kjente ikke sine barn. Det er ingen overdrivelse å si at innholdet i VENDEPUNKTET er revolusjonert. Jim Hohnbergers erfaring og tanker vil inspirere og utfordre deg. Men hvis du hungrer etter et ekte kristenliv og lengter etter at Gud skal gjøre noe nytt i ditt liv, så er dette boken for deg.

Forlag Norsk bokforlag

Utgivelsesår 2006