Velkommen til paradis ; Med løfte om kjærlighet

av (forfatter) og Rachel Bailey (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2013 E-bok

Velkommen til paradis
Miniserie: Kongelig opprør (1/3)
Folket i det lille kongedømmet har all grunn til å spekulere. Kommer A.J. til å gå med på å gifte seg med sin brors vakre enke og ta over tronen? Eller planlegger han å dra tilbake til sitt glamorøse liv som filmregissør i Hollywood og etterlate Lani ensom med barnet, midt ute i Stillehavet på den vakre øya Rahiri? Men det største spørsmålet er hvem som virkelig er far til barnet.

Med løfte om kjærlighet
Forretningsmannen Damon Blakely har ett år på seg til å få en legitim arving. Lily Grayson, hans forrige elskerinne, ville ha vært perfekt. Men det er en liten ulempe, hun har nemlig forlatt ham. Da Damon legger frem planen sin for henne, får han et sjokk . hun venter allerede hans barn. Nå er det Lily som stiller betingelsene. Hun går med på å gifte seg, men det skal bare være et ekteskap på papiret. Hun er nemlig lei av at Damon alltid prioriterer arbeidet sitt. Nå står Damon foran sitt livs utfordring, siden han vil ha Lily tilbake ... i livet sitt . og i sengen sin.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2013

Serier Passion Kongelig opprør (1)

Genre Romantikk