Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken handler om å få en forretningsidé til å bli en lønnsom bedrift. Den gir råd, praktiske eksempler og huskelister som skal være til hjelp i vekstfasen. Boken tar for seg forretningsideen, forretningsmodellen, egenskaper ved løsningen, salg og markedsføring, støtteaktiviteter i et vekstselskap og vekst og internasjonalisering. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Denne boken handler om å få en forretningsidé til å bli en lønnsom bedrift. Den gir råd, praktiske eksempler og huskelister som skal være til hjelp i vekstfasen. Boken tar for seg forretningsideen, forretningsmodellen, egenskaper ved løsningen, salg og markedsføring, støtteaktiviteter i et vekstselskap og vekst og internasjonalisering. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788215016481
EAN 9788215016481
Språk Bokmål
Sider 313
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket4 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket