Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir et innblikk i dagens språkpedagogiske tenkning med hovedvekt på hvordan elever lærer fremmedspråk og hvordan fremmedspråkundervisningen kan tilrettelegges i forhold til målet om kommunikativ kompetanse. Inneholder praktiske forslag til aktiviteter i klasserommet. I boken, som er en midlertidig utgave, men utvidet og ajourført i forhold til veiledningshefte for fremmedspråk (SLS/SVO 1992), har Reform 94 fått bred omtale. Brukes som grunnbok i lærerutdanninge, og er også aktuell til etterutdanning av lærere som har undervist en stund.
Omtale fra forlaget
Boken gir et innblikk i dagens språkpedagogiske tenkning med hovedvekt på hvordan elever lærer fremmedspråk og hvordan fremmedspråkundervisningen kan tilrettelegges i forhold til målet om kommunikativ kompetanse. Inneholder praktiske forslag til aktiviteter i klasserommet. I boken, som er en midlertidig utgave, men utvidet og ajourført i forhold til veiledningshefte for fremmedspråk (SLS/SVO 1992), har Reform 94 fått bred omtale. Brukes som grunnbok i lærerutdanninge, og er også aktuell til etterutdanning av lærere som har undervist en stund.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788200032915
EAN 9788200032915
Språk Bokmål
Sider 228
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket