Veien og veivalgets prinsipp

hvordan komme fra der du er, til dit du ønsker å være

av (forfatter) og Asbjørn Dahl (oversetter).

Hermon 2015 Heftet

Hvordan komme fra der du er, til dit du ønsker å være?
Hvorfor har det seg slik at mange mennesker starter med et tydelig mentalt bilde av hvordan de ønsker å ha det når det gjelder mellommenneskelige forhold, økonomi og yrke, for så å oppdage at de befinner seg langt fra bestemmelsesstedet noen år senere? Hvorfor er det ofte slik at det vi forventer av fremtiden, ikke inntreffer?
Veien & Veivalgets prinsipp forklarer ikke bare skuffelsen og gremmelsen som er karakteristisk for så mange menneskers liv
den viser deg hvordan du kan bli unntaket. Når du tar til deg prinsippene i denne boken, vil det gjøre deg i stand til å identifisere og følge den veien som fører til det ønskede målet. Og det samme prinsippet vil gjøre deg i stand til å unngå de ødeleggende omveiene.
«Andy Stanleys praktiske og bibelinspirerte visdom, hans selvironiske humor og hans personlige eksempel er årsakene til at han er en av mine favorittkommunikatorer.» - Jonathan Reckford, direktør i Habitat for Humanity International

Forlag Hermon

Utgivelsesår 2015