Ved havkanten ; Et lite skritt om gangen

av (forfatter) og Meredith Webber (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

Ved havkanten

En måned. Så lenge skal doktor Sam Southwell vikariere på sykehuset i idylliske Lighthouse Bay. Jordmoren Ellie Swift vil trenge like lang tid på å stålsette seg for ikke å gi etter for den tiltrekningskraften han har hatt på henne siden han satte sin fot innenfor døren.

Sam har imidlertid en plan. Han vil forsøke å lokke frem den livsglade kvinnen han har sett bak det profesjonelle ytre. Og han er ikke en som frykter en utfordring.

Et lite skritt om gangen

Akuttlegen Nick er tilbake i byen - og blir sjokkert over å se at barndomsvenninnen Whillimena, eller Bill, har gått fra tøff guttejente til slående vakker kvinne. Men Nick har enda en overraskelse i vente. Plutselig har han nemlig en liten baby å ta hånd om. Heldigvis har han Bill til å hjelpe seg, og sammen løser de problemer og hjelper hverandre, akkurat som de alltid har gjort. Men av en eller annen grunn føles alt så annerledes denne gangen ....

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018