Vatn og brød

sjette boka om Moa og Samuel

av (forfatter), Karin Södergren (illustratør) og Eva Jensen (oversetter).

Samlaget 2007 Innbundet

Det er slutt mellom Moa og Samuel, men Moa liker ikkje at Samuel og Josefine er i lag. Samuel blir fortsatt mo i knea når han ser Moa. Det er ikke lett å skulle vere frå kvarandre, men sjølv om det er vanskeleg, er det og spanande å finne vegen til sitt eige liv.

Det er slutt mellom Moa og Samuel. Korfor får Moa då lyst til å rope: - Ikkje rør han! når ho ser Josefine og Samuel i lag? Korfor blir Samuel mo i knea berre han ser hestehalen til Moa? - Gløym henne! seier han til seg sjølv. - Ho er ikkje noko for deg. Å lære seg å leve utan kvarandre er vanskelig. Det kjennes som å vere innelåst i fengsel på vatn og brød. Å finne vegen ut derifrå, til sitt eige liv, er kanskje endå vanskeligare. Men så spennande! Og vatn og brød kan vere mykje meir enn ein skulle tru. Vatn og brød er den sjette boka om Moa og Samuel, eit frittståande framhald til For eit rot, Lussekatt i Lucianatt, Potetgull og graffiti, Hamburgar og Coca-cola og Pizza med Skinke og sjampinjong.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2007