Vårsår

av (forfatter), Alf Saltveit (forfatter), Hildegunn Dale (forfatter), Einar Økland (forfatter), Olav Østensjø Øvrebø (forfatter), Emma Lian Johannessen (forfatter), Silje Langvatn (forfatter), Håvard Rem (forfatter) og Hans Marius Hansteen (forfatter).

Kapabel 2012 Innbundet

Syntax TerrOrkesters tredje album er boka "Vårsår". Boka består av bilder og tekst der ei av tekstlinjene er nedlastningskoden til musikken. "Vårsår" er eit vakkert, eigenarta, skjørt, storslagent og raust stykke musikk. Saman med dei 8 låtane kjem 8 songtekstar, 8 essays og 13 bilder. Bildekunstnaren Njål Lunde (www.njallunde.com) som står for det visuelle, medan tekstforfattar Knut Andreas Knutsen står for songtekstane. I tillegg bidrar åtte andre forfattarar med essays kor dei tar utgangspunkt i Knutsen sine songtitlar. Her er nye tekstar av Einar Økland, Hildegunn Dale, Silje Langvatn, Håvard Rem, Alf Saltveit, Olav Østensjø Øvrebø, Emma Johannessen Lian og Hans Marius Hansteen. Syntax TerrOrkester er kjent for sine energiske og mangesidige konsertar. Orkesteret leverer musikk frå mange tradisjonar og stilar. Ein konsert med Syntax er ei reise gjennom eit musikalsk landskap kor det er plass for pop, prog, post og punk sunge på kav karmøydialekt. Sjølvkallardeidetpopulærkunstrock.

Forlag Kapabel