Vågalt rollespill ; Fall for fristelsen!

av (forfatter), Natalie Anderson (forfatter), Lena M. Bakke (oversetter) og Åse Feiring Cave (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

Vågalt rollespill

Skandale i kongehuset (1)

Da Natalie Monette støter på prinsesse Valentina på flyplassen, tror hun ikke sine egne øyne. De er like som to dråper vann! De finner ut at de skal bytte identitet, og Natalie blir kastet inn i en verden av luksus og kongelige plikter. Planen er å sette Valentinas forlovede, den arrogante Rodolfo, på plass, men i stedet oppstår en glødende tiltrekning mellom dem. Hva vil skje når Rodolfo får vite sannheten? Og hvilke konsekvenser vil det få for kongeriket?

Fall for fristelsen!

Etter en vill affære med en gift mann, en affære som endte med kjærlighetssorg, gjør Lena alt for å fremstå som en helgen. Hun er en strengt profesjonell pr-kvinne med ansvar for New Zealands heteste rugbylag, men hun holder fingrene borte fra alle de flotte spillerne. Etter at hun i så lang tid har tilbrakt dagene sine sammen med halvnakne menn, begynner Lena å tro at hun har blitt immun mot selv den mest veltrimmede sixpack. Så kommer forretningsmannen Seth inn i livet hennes, og plutselig er det som om fornuften ikke lenger har noe den skulle ha sagt.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018