Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er eit alternativ og eit tilsvar til utanfrå- og ovanfråstyringa som har prega omorganiseringane, utdanningsdebatten og livet i dei høgare utdanningsinstitusjonane i dei siste tiåra. Forfattaren tar utgangspunkt i skiljet mellom profesjonsorienterte og teoretiske fag og føreslår ei alternativ utviklingsretning for profesjonsfaga. I boka gir han bl.a. svar på korleis ein kan heve respekten for læringsarbeid og styrke lærarens faglege status, og korleis heve kvaliteten i utdannings- og undervisningsarbeidet. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Denne boka representerer eit alternativ og eit grundig tilsvar til den utanfrå- og ovanfråstyringa som i dei siste tiåra har prega alle omorganiseringane, utdanningsdebatten og livet i dei høgare utdanningsinstitusjonane. Boka tar utgangspunkt i det grunnleggande skiljet mellom profesjonsorienterte og reint teoretiske fag og føreslår ei alternativ utviklingsretning for profesjonsfaga.
Forlag Oplandske bokforlag
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788275181457
EAN 9788275181457
Språk Nynorsk
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket